luni, 3 noiembrie 2008

IT'S A GOOD DAY TO DIE















Azi am venit acasa..Dupa un weekend petrecut cu prietenii am revenit in orasul meu linistit,senin mereu,nepoluat..

In drum spre masina ma uit in sus..Nelipsita culoare cenusie a cerului imi strepezeste dintii si ma arunca intr-un sictir total..Pana si pasarile zboara leshinate in vazduh..."fliu,fliu"dau din aripi si inaintaza undeva..
Hai,pa,pasare..nu stiu unde mergi si nici cum te cheama.Pleaca..Si iarasi intampin culoarea nenorocit de pala cu aspect de apa jegoasa..e culoarea apei din lighean dupa ce mi-am spalat cainele care zburda mereu prin praf,ciulini si chistoace..Pun pauza.Parcurgem DN1-ul pan' acasa;cand ajung la destinatie, ma uit din relfex,in sictir, la cer..Acum,dupa 100 de km de mers,este mult mai vesel si zambeste cald,senin..Uite si un nor..ce linistit merge..Hei, inca sunt tanara..zambesc!

Niciun comentariu: